[Rozmiar: 3503 bajt�w]


[Rozmiar: 1931 bajt�w]
[Rozmiar: 1976 bajt�w]
[Rozmiar: 1547 bajt�w]

[Rozmiar: 1843 bajt�w]
[Rozmiar: 1784 bajt�w]


>> Forteca <<

Twierdze przegl�d



Twierdza jest ma�ym obszarem mieszkalnym klanu podobnym do Klan hallu. Mog� by� one zdobywane poprzez zwyci�skie obl��enie twierdzy. W zale�no�ci od ich lokacji twierdze mog� wyst�powa� na granicy pa�stwa lub na jego terytorium, r��ni� sie te� wielko�ci� spotkamy ma�e twierdze oraz du�e

Na ka�dym terytorium wyst�puj� jedna lub dwie twierdze. Ka�dy mo�e wybra� twierdze i by� zaanga�owany politycznie lub by� niezale�nym od zamku na tym obszarze.

Ka�da z twierdz na mapie ma kolorow� flag� obok niej. Niebieska flaga oznacza obszar twierdzy a czerwona flaga oznacza granice twierdzy.

Og�lnie informacje o twierdzy mo�emy uzyska�, klikaj�c na World Info portion of the Map (Alt+M), znajduj�cym sie w prawym g�rnym rogu okna. Klikni�cie tego przycisku spowoduje wy�wietlenie okna slide-out z karty. Klikniecie na zak�adce Informacje Twierdza poka�e pe�n� list� wszystkich twierdz wliczaj�c to ich nazwy, klany je posiadaj�ce, obecny status oraz czas posiadania (na zdj�ciu poni�ej).


Twierdza Cechy



Odnowa, teleport, czary saportuj�ce mog� by� aktywowane przez rozmow� z Foreman, NPC. Clan Warehouse jest tak�e aktywowany przez tego NPC'a.

R��ne elementy takie jak Shirts, Talismans oraz Bracelets mog� by� nabywane u Supply Unit Captain. Knight's Epaulettes jest wykorzystywane do zakupu owych przedmiot�w. Umiej�tno�ci sub jednostek nabywane s� przez tego samego NPC'a.

Zale�nie od statusu politycznego (zaprzysi��one lub niezale�no�ci fealty) twierdza otrzymuje Blood Oathes od Logistics Officer NPC, co ka�de sze�� godzin, aby da� potwierdzenie, �e jeste� w�a�cicielem twierdzy.

Je�li twierdza ma traktat z zamkiem, dodatkowe funkcje zwi�zane z obron� twierdzy mog� by� aktywowane przez rozmow� do Guard Captain, NPC.

Je�eli twierdza ma traktat z zamku NPC broni�ce mog� zosta� wzmocnione poprzez rozmow� z Logistics Officer NPC

Nie zale�ne twierdze (dotyczy tych, kt�re nie zwar�y traktatu z zamkiem) mo�e wej�� do podziemnego wiezienia (instanced dungeon) by porozmawia� z Detention Camp, Warden NPC.

Podstawowe zasady



Twierdza Regulamin



Podobnie jak klan chall twierdza s�u�y, jako miejsce zamieszczania klanu. A klan jest w�a�cicielem twierdzy mo�e sie rejestrowa� na obl��enia zamk�w i twierdz oraz mo�e ro�ci� do nich prawa, je�li wygra. Je�li klan posiada ju� twierdze i zdobywa inn� poprzednia twierdz� zostaje zasiedlona przez Npc i jest przez niekontrolowana

Jeden klan mo�e posiada� zamek lub twierdze, (ale nie oba naraz). Klan, kt�ry posiada zamek lub twierdze mo�e posiada� klan hall r�wnie�.

Klan, kt�ry jest w�a�cicielem twierdzy mo�e ustanowi� traktat ��cz�cy z w�a�cicielem zamku na tym terytorium

Blood, Oath mo�na uzyska� poprzez zaj�cie fortecy. Blood Oath mo�na podnie�� reputacje klanu oraz poziom.

Podczas obl��enia na twierdzy, kt�r� posiada klan, nie mo�e on nabywa� prawa w�asno�ci innych twierdz nawet, je�li postawi� flag� ko�o innej twierdzy

75 godzin po tobie fortece w posiadanie obejmuje armia rebeliant�w

Nie mo�na sie zarejestrowa� do obl��enia twierdzy dwie godziny przed atakiem armii rebeliant�w.

Kierownik fortecy zostaje zmieniony by pokaza�, jaki czas zosta� do ataku armii rebeliant�w, informacje o fortecy oraz sytuacje na jej obszarze.

Obl��enie regulamin



Obl��enie twierdzy posiada og�lne zasady podobne do zasad
obl��enia zamku. Uczestnik�w na trzy grupy:


* Przyjazne strony
* Wroga strona
* Neutralna strona


U�ytkownicy sojuszy oraz cz�onkowie klanu s� klasyfikowani, jako strona przyjazna. Wszyscy pozostali u�ytkownicy, kt�rzy przyst�pi� do obl��enie s� klasyfikowania, jako strona neutralna

Kiedy zaczyna sie obl��enie twierdzy bornicy nad g�ow� otrzymuj� ikon� tarczy nad g�ow�, podczas gdy atakuj�cy otrzymuj� ikona miecza nad g�ow�.

Gracze nie mog� atakowa� wrog�w oraz os�b neutralnych bez wciskania klawisza control. Atak przyjaznej strony jest niedozwolone.

Obl��enie Przygotowanie

[Rozmiar: 49011 bajt�w]

Obl��enia twierdzy trwaj� jedn� godzin�, ale mo�e wyst�powa�, co cztery godziny.

Kiedy pozostanie jedna flaga na polu bitwy obl��enie twierdzy si� sko�czy.

Obl��enie zaczn� sie 60 min po pierwszej rejestracji Kalnu.

Obl��enie Rejestracja



Procedura rejestracji na obl��enie twierdzy jest podobna do rejestracji na obl��enie zamku. A klan, kt�ry jest na 4 poziomie lub wy�szym mo�e sie zarejestrowa� na obl��enie twierdzy przez rozmow� z Suspicious Merchant NPC znajduj�cym sie blisko fortecy.

Pierwszy klan, kt�ry sie zarejestruje musi zap�aci� 250.000 adeny, aby m�g� uczestniczy�. Jest to op�ata za jakiekolwiek inne klanu, kt�re chc� uczestniczy� w obl��eniu, lecz one nie musza uiszcza� ju� tej op�aty za uczestnictwo.

Po uiszczeniu op�aty za wszystkie inne klany, maj� one czas 50 min, aby sie zarejestrowa�

Rejestracja na obl��enie mo�e zosta� anulowana w ci�gu 50min od pierwszej rejestracji.

Kiedy minie 50min przeznaczonych na rejestracje, Suspicious Merchant zniknie. A po 10 minutach rozpocznie sie odliczanie, po kt�rym zacznie sie obl��enie na twierdze.

Je�li twierdza jest w posiadaniu klanu zostanie on automatycznie zarejestrowany, jako obro�ca.

Rozpocz�cie Obl��enia



Kiedy rozpocznie sie obl��enie twierdzy w okolicy fortu zajd� zmiany na polu walki.

Zarejestrowane klanu mog� postawi� flagi na terenie wyznaczonym do walki

Kiedy rozpoczyna sie obl��enie zostaj� zamkni�te wszystkie drzwi oraz pojawiaj� si� sie wyznaczone npc'e.

Je�li twierdza jest we w�adaniu klanu poziomy stra�nik�w NPC oraz funkcje defensywne s� ustalane poprzez Fortress Defense Level. Ponadto Mercenary Captain NPC Bedzie widoczny na zewn�trz twierdzy. Ten Npc musi by� chroniony przed atakiem graczy.

Obl��enie Twierdzy



Istniej� trzy do pi�ciu obozowych Npc'�w (w zale�no�ci od wielko�ci fortu) znajduje sie wewn�trz twierdzy. Pi�� oboz�w obejmuje Officer's Barracks, Control Room, Archer Unit, Guard Camp oraz Support Unit. Command Barracks s� zlokalizowane w centrum ka�dego obozu.

[Rozmiar: 59660 bajt�w]

Je�li wszystkie z oboz�w s� przej�te w ci�gu 10 minut od zdobycia pierwszego obozu drzwi do Command Barrack's zostan� automatycznie otwarte

Aby zdoby� ob�z musisz zabi� Dow�dc� npc'a z ka�dego obozu. W du�ej fortecy musisz wy��czy� zasilanie w Control Room.

Klan mo�e u�yci Ballista Bombs by zniszczy� maszyny obl��nicze wewn�trz fortecy. Dzi�ki zniszczeniu machin obl��niczych klan atakuj�cy zyskuje pewn� ilo�� punkt�w reputacji klanu.

Po zdobyciu pierwszego obozu gdy atakuj�cy nie zdob�d� pozosta�ych oboz�w w ci�gu 10 minut Dow�dcy NpC pojawi� si� sie ponownie a gracze b�d� musieli ponownie zabija� wszystkich Dow�dc�w Npc.

Je�li wszystkie obozy s� przej�te w odpowiednim czasie, drzwi do Dow�dcy koszar�w otworz� sie a Combat Flagi zostan� przeniesione do wewn�trz obozu.

Je�li twierdza jest w�asno�ci� klanu to Mercenary Kapitanmusi prze�yci p�ki nie zostan� przej�te wszystkie flagi. W sumie do przej�cia s� trzy Combat Flags.

Kiedy gracz zdobywa flag� jest automatycznie w ni� zaopatrzany. Je�eli gracz trzymaj�cy flag� zginie flaga powr�ci na swoje miejsce.

Je�eli gracz zdob�dzie flag� szybko�� oraz r��ne statystyki walki zostaj� obni�one. Jednak�e otrzymuj� oni automatycznie aktywny skill by umie�ci� flag� na sztandarze.

Sztandar jest zlokalizowany na szczycie Obozu Dowodzenia. Je�eli klan odniesie sukces podczas wci�gania flagi na maszt poprzez u�ycie umiej�tno�ci Display Flag klan wygra i przyj mnie fortece.

Kiedy forteca nale�y do ciebie wewn�trz Obozu dowodzenia pojawi si� sie specjalny wys�annik z zamku

[Rozmiar: 66311 bajt�w]

Je�eli forteca le�y na terytorium zamku pojawi si� sie tylko jeden specjalny wys�annik. Lecz je�li forteca znajduje sie na granicy w fortecy pojawi� si� sie Specjalni wys�annicy z wszystkich zamk�w z kt�rymi graniczy forteca.

W raz z posiadaniem fortecy klan nabywa tereny klan lider mo�e wybra� dwie opcje albo wytraci wierno�ci zamkowi lub te� og�osi� niepodleg�o�� tych teren�w.

Je�eli forteca znajduje sie na granicy klan mo�e og�osi� tylko niepodleg�o��.